Ανακοινώσεις
Σας ενδιαφέρει. Σήμερα και αύριο
Αθηνα Σταυριδου
καλησπέρα σε όλους και όλες,
Θα παραδώσετε την τελική εργασία σας σε αρχείο docx ή pages και σε pdf, στο mycourses στις εργασίες μπορείτε να ανεβάσετε zip.
1. Το κείμενο θα είναι γραμμένο σε γραμματοσειρά Arial, 11 στιγμές, και απόσταση ανάμεσα στις προτάσεις 1.5 (paragraph).
2. Οι υποσημειώσεις θα είναι στο τέλος του κειμένου ή στο τέλος κάθε κεφαλαίου.
3. Η Βιβλιογραφία στο τέλος, με αλφαβητική σειρά.
4. Η μέθοδος για τις υποσημειώσεις θα είναι όποια από τις δύο επιλέξετε, Harvard ή Γαλλικό σύστημα.
5. Κάθε αρχείο θα έχει στην πρώτη του σελίδα τα παρακάτω:
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Ε.Μ.Π. 2021
Ε.Θ.Οικοδομικής 9ου:
Ψηφιακή Τεκμηρίωση και Διαχείριση Πληροφορίας στο Σχεδιασμό και την Κατασκευή_ψηφιακή πόλη_20
Διδάσκοντες:
Αθηνά Σταυρίδου / ΕΠ. ΚΑΘ. Σ.Α.Μ. ΕΜΠ / ΤΟΜΕΑΣ ΙV – συντονίστρια του μαθήματος
Θανάσης Κότσενος / Ε.ΔΙ.Π Σ.Α.Μ. ΕΜΠ / ΤΟΜΕΑΣ ΙV
Σπουδαστής/στρια: (όνομα, επίθετο)
Τίτλος εργασίας:
6. Το κείμενο να μην έχει καμία ιδιαίτερη μορφοποίηση, ούτε χρώματα, εξαιρούνται οι εικόνες και τα διαγράμματα. Απλά και σωστά.
Καλή συνέχεια
η διδακτική ομάδα
καλησπέρα,
συνειδοτοποίησα πως δεν είχα ανεβάσει την παρουσίαση της Χαράς Γαβρά και την δική μου. Μπορείτε να τις βρείτε στα έγγραφα.
Αθηνά Σταυρίδου
υπενθυμίζω:
μεχρι και την Κυριακή 17/1/2021 να ανεβάσετε στις εργασίες εδώ στο mycourses τον τίτλο της εργασίας σας μαζί με το ονοματεπώνυμο σας. Σε αρχείο word ή pages. ΣΟΣ ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Χρειαζόμαστε τους τίτλους για να σας παρουσιάσoυμε κάτι την Δευτέρα 18/1/2021 στο έκτακτο.
η διδακτική ομαδα
καλημέρα σε όλες και όλους,
μεχρι και την Κυριακή 17/1/2021 να ανεβάσετε στις εργασίες εδώ στο mycourses τον τίτλο της εργασίας σας μαζί με το ονοματεπώνυμο σας. Σε αρχείο word ή pages.
η διδακτική ομαδα
καλησπέρα σε όλες και όλους, στα έγγραφα έχουμε ανεβάσει μία λίστα με τις ως τώρα εργασίες.
Παρακλούμε όσοι και όσες δεν έχουν στείλει να το κάνουν άμεσα.
Εάν κάποιοι έχουν στείλει και δεν βλέπουν το θέμα τους στην λίστα να μας ενημερώσουν.
Όσοι και όσες είναι στη λίστα να στείλουν πρόσθετα στοιχεία και αλλαγές σε αυτά που έχουμε βάλει.
Από όλους και όλες θέλουμε τίτλο, κύρια βιβλιογραφία και συμπληρωματική.
Τα λέμε σύντομα στο μάθημα
Η διδακτική ομάδα
Να αναγνωρίσετε την παρουσίαση, την γνώμη, την απόδειξη και το επιχείρημα του συγγραφέα Να καταστήσετε σαφείς πιθανές έμμεσες/άρρητες υποθέσεις και προϋποθέσεις του συγγραφέα
Να παράσχετε αρχές από τα παραδείγματα (επαγωγή) και παραδείγματα από τις αρχές (επεξήγηση)
Να φέρετε στην επιφάνεια άρρητες μεταφορές και αντιθέσεις του κειμένου
Να ασκήσετε κριτική στο κείμενο, παρουσιάζοντας τις εσωτερικές ασυνέχειες του, και μιας άλλης οπτικής που ενδεχομένως φωτίσει τα σκοτεινά σημεία του κειμένου ή/ και τις παραλήψεις του συγγραφέα
Να κατασκευάσετε τα δικά σας επιχειρήματα και κείμενα
https://primer.commonstransition.org/#home
Στα έγγραφα έχω ανεβάσει και το pdf του άρθρου physical and digital assemblages που θα χρειατείτε.
Την Δευτέρα 16/11/2020 θα γίνει το μάθημα.
Προετοιμαστείτε για τις τελικές εργασίες, θα σας στείλουμε αργότερα κάποιες οδηγίες.
Η διδακτική ομάδα
το αρχείο του προγράμματος των μαθημάτων βρίσκεται στα έγγραφα
Η διδακτική ομάδα
Bollier, David, The Pandemic as a Catalyst for Institutional Innovation | ||||
Προθεσμία παράδοσης: 24.10.2020 μπορείτε και εκπρόθεσμα, αλλά με τι αύριο 25/10 |
Γράψτε σε μια σελίδα τις παρατηρήσεις σας για το άρθρο, επιγραμματικά, σύμφωνα με τις οδηγιες:Να διαβάσετε ένα κείμενο και να προσδιορίσετε τι λέει, κυριολεκτικά Να αναγνωρίσετε την παρουσίαση, την γνώμη, την απόδειξη και το επιχείρημα του συγγραφέα Να καταστήσετε σαφείς πιθανές έμμεσες/άρρητες υποθέσεις και προϋποθέσεις του συγγραφέα Να παράσχετε αρχές από τα παραδείγματα (επαγωγή) και παραδείγματα από τις αρχές (επεξήγηση) Να φέρετε στην επιφάνεια άρρητες μεταφορές και αντιθέσεις του κειμένου Να ασκήσετε κριτική στο κείμενο, παρουσιάζοντας τις εσωτερικές ασυνέχειες του, και μιας άλλης οπτικής που ενδεχομένως φωτίσει τα σκοτεινά σημεία του κειμένου ή/ και τις παραλήψεις του συγγραφέα. Σε καθένα από τα ερωτήματα μια μικρή παράγραφος, τα υπόλοιπα στο μάθημα. Προκειται για σημειώσεις πάνω στο άρθρο, μην αυτό λογοκριθείτε, δεν έχει σημασία η ορθογραφία, αφορμή για κουβεντα. Α.Σ. |
Υπενθυμίζω ότι το σημερινό μάθημα έχει ως αντικειμενο το άρθρο που σας έχω ανεβάσει στα έγγραφα. Θα πρέπει να το έχετε διαβάσει όλοι και όλες.
Α. Σ.
Καλησπερα σε όλους και όλες, λόγω της συνέλευσης του φοιτητικού συλλόγου της σχολής το σημερινό μάθημα δεν θα γίνει. Παρακαλούμε μέχρι την επόμενη Δευτέρα να σημειώσετε τις παρατηρήσεις για το άρθρο που σας είχα στείλει, όχι παραπάνω από μια σελίδα, υποθέτω ότι όλοι και όλες είχατε διαβάσει ήδη το άρθρο, και θα ανεβάσετε το αρχείο στις εργασίες για τις δω και εγώ και ο Θανάσης Κοτσενος αλλά και μεταξύ σας.
Α.Σ.
έχουμε ανεβάσει το αρχείο της σημερινής παρουσίασης καθώς και το κείμενο για το επόμενο μάθημα στα έγγραφα 2020-2021
η διδακτική ομάδα
Παρακαλείσθε όσοι και όσες δεν πρόκειται να διαλέξετε το μάθημα να διαγράψετε το όνομα σας έτσι ώστε να γνωρίζουμε ποιοι/ποιες το έχουν δηλώσει.
ευχαριστούμε εκ των προτέρων
η διδακτική ομάδα